Tulevat tapahtumat

KUTSU Edunvalvonta  iltapäivään torstaina 11.4.2024

Hei, Kouvolan Pro Seniori Kerholainen.

Kouvolan Pro Seniorikerho järjestää edunvalvonta iltapäivän to 11.4.2024 klo 14:30 .                                           Paikka:  Pohjois- Kymen Pro ry:n toimisto, Kauppalankatu 5 A 4 Kouvola.  (Kolmas kerros, talossa hissi.)

Aiheena on edunvalvonta sopimuksen-, testamentin-  ja pankki valtuutuksen teko ja mitä niissä pitää ottaa huomioon.  Esitys kestää n. 45 min.

Paikalla kahvitarjoilu, tästä syystä pyydämme ennakkoilmoituksia, mieluiten sähköpostilla juhtunen@gmail.com   viimeistään ma  8.4.2024 mennessä.                                                                                                                 Toki paikalle voi tulla ilmankin ilmoittautumista, jos viimehetkellä päätät tulla.

KUTSU Kouvolan PRO Seniorikerhon v. 2024 vuosikokoukseen

Kouvolan Pro Seniorikerhon vuosikokous pidetään keskiviikkona 6.3.2024 klo 13:00-16:00, ravintola Bonneville (ent. Neville). Salpausselänkatu 27, 45100 Kouvola. Kokouksessa käsitellään sääntöjenmääräämät asiat, lisäksi päätetään kannatusmaksusta ja kannatusjäsenten asemasta.

Tarjottavasta lounaasta johtuen, pyydämme ennakkoilmoittautumista 23.2.mennessä. Ilmoittautumiset ottaa vastaan: Eija Niemenpää puh. 040 513 8315 tai  eija.niemenpaa@pp.inet.fi

Toimikunnan puolesta Aira Toivonen

KUTSU Pro Seniorit ry:n vuoden 2024 vuosikokoukseen

Aika: Keskiviikko 17.4.2024 klo 13:15

Paikka: Ravintola Liisanpuisto, Liisankatu 20, 28100 Pori

Ammattiliitto Pro Seniorit ry:n vuosikokous pidetään keskiviikkona 17.4.2024 alkaen klo 13:15 Ravintola Liisanpuistossa, Porissa.   Vuosikokoukseen voivat osallistua ne yhdistyksen jäsenet, jotka ovat maksaneet 10 euton jäsenmaksun vuodelle 2024.

Kokouksessa käsitellään sääntöjen määräämät asiat, mm. valitaan kolme (3) hallituksen varsinaista jäsentä erovuoroisten tilalle sekä kuusi (6) varajäsentä.  Hallituksen toive on, että kukin kerho esittää vain yhtä jäsentä hallituksen varsinaiseksi tai varajäseneksi. Toiveena on myös, että hallitukseen tulee valituksi henkilöitä, jotka ovat valmiit vastaanottamaan hallituksen toimintaan liittyviä tehtäviä.

Päivän ohjelma:                                                                                                                                                                                           Klo 12:00 Ilmoittautuminen, lounas                                                                                                                                                       Klo 13:15  Tilaisuuden avaus, kokous alkaa                                                                                                                                               n. klo 17:00 Kokouksen päätös ja lähtökahvi

Yhdistys maksaa kokousedustajille kokoustarjoilut, sekä joko matkat tai majoituksen. Matkat tulee tehdä edullisinta matkustustapaa tai kimppakyytejä käyttäen. Hotellissa majoituttaessa Kouvolan kerho maksaa junaliput.

Jos olet halukas lähtemään 16.4. Poriin Pro Seniorit ry.n vuosikokoukseen toimikunnan kanssa, menemme sinne junalla Kouvolan asemalta klo 11.19. perillä Porissa klo 15:44.

Yövymme hotellissa Porissa ja illalla on omatoiminen ruokailu, eli kerho ei maksa sitä.

Paluu vuosikokouksen jälkeen 17.4. klo 18.12. lähtevällä junalla. Perillä Kouvolassa 22.41. Matka ja majoittuminen on lähtijöille maksuton.

Majoitus Orginal Sokos Hotel Vaakunassa, Gallen-Kallelankatu 7, 28100 Pori.                                                                           Majoitus maksaa 149 €/vrk/kahden hengen huone. Yhden hengen huone hinta on 126 €.  Yöpyminen on tarkoitettu niille henkilöille, joiden on vaikea ehtiä kokoukseen kokouspäivänä.

Kokoustarjoilujen ja majoitusten osalta tarvitsemme osallistujamäärät viimeistään 25.2.2024 mennessä.

Sitovat ilmoittautumiset Kouvolan kerhon puheenjohtajalle, mieluimmin sähköpostilla juhtunen@gmail.com  tai puhelimella 0400 558 306.

Tarkempi ohjema ja kokousmateriaali lähetetään myöhemmin.

TERVETULOA PORIIN!

Ammattiliitto Pro Seniorit ry Hallitus

TÄRKEÄÄ TIEDOTETTAVAA

Ammattiliitto Pron eläkkeellä olevat jäsenet voivat liittyä Kouvolan Pro Seniorikerhoon,  Ota meihin yhteyttä palkista, ne tulevat jäsensihteerin sähköpostiin suoraan. Sitten voin kirjata tietonne meidän rekisteriin, niin saatte sähköpostia meidän kerhon tapahtumista.    Ammattiliitto Pro Seniorit kesäpäivistä ja vuosikokouksista kulkee tiedot myös Kouvolan Pro Seniorikerhon kautta.

Ystävällisin terveisin Aira Toivonen Jäsensihteeri