Tulevat tapahtumat

Hyvää alkavaa vuotta 2021 !

Toivomme kaikille terveyttä sekä reipasta mieltä !

Kouvolan Pro Seniorikerhon Toimikunta

Kutsu Senioriyhdistysksen vuoden 2020 Vuosikokoukseen.

Ammattiliitto Pro Seniorit ry:n vuosikokous pidetään keskiviikkona 10.9.2020 Tampereella, Scandic City -hotellissa.  Vuosikokouksessa käsitellän sääntöjen määräämät asiat. Siellä valitaan kolme (3) hallituksen varsinaista jäsentä erovuoroisten tilalle sekä kuusi (6) varajäsentä.

Vuosikokoukseen voivat osallistua ne yhdistyksen jäsenet jotka ovat maksaneet 10 euron jäsenmaksun vuodelle 2020.

Ohjelma: Klo 11.00 ilmoittautuminen ja lounas.  Klo 12.00 Tilaisuuden avaus, kokous alkaa. Noin klo 15.00 kokouksen päätös.

Matkat tulee tehdä edullisinta matkustustapaa tai kimppakyytejä käyttäen. Senioriyhdistys maksaa kokoustarjoilut ja matkat.

Ilmoittautumiset ma 3.8.2020 mennessä Anja Roslingille.  puh. 040 761 9180 tai anja.rosling@gmail.com

Hyvää kesää kaikille!

Nämäkin on peruttu!

Ammattiliitto Pro Seniorit kesäpäivät ti-ke 28.-29.7.2020 Kuopiossa.  Laita kalenteriin ylös, tietoa lisää myöhemmin.

Ammattiliitto Pron Golfmestaruusturnaus sunnuntaina 2.8.2020. Paikkana: Etelä-Saimaan Golf,  Vehkataipaleentie 589, 53300 Lappeenranta. Osallistumisoikeus Pron jäsenyhdistysten sekä Senioriyhdistyksen jäsenillä.  Ilmoittautuminen viimeistään 19.7.2020 mennessä. Päivi Latvala puh. 050 527 6426  paivi.latvala59@gmail.com tai Merja Koikkalainen puh. 040 577 9733,  merja.koikkalainen@pp.inet.fi